הפרסום ברדיו עובד

בפרסום של אחת מתחנות הרדיו, שחוזר כבר עשרות שנים, אומר הקריין שרק אצלם "הפרסום ברדיו עובד". האם הפרסום ברדיו עובד? עדיין? האם המדיה הזאת עדיין רלוונטית? כן ובהחלט.  באופן די סמלי, הפרסום הספציפי הזה מוכיח את הטענה. קשה למצוא ישראלי שהתשדיר לא הצליח לחלחל אליו במשך השנים, כשאצל רבים כל אזכור שכזה מעלה קונוטציות חיוביות.

עסקים רבים המחפשים ערוצי פרסום מבינים כי הפרסום במדיית הרדיו חי וקיים. הם מבינים את זה בכל בוקר מחדש בעודם יושבים ברכבם ומאזינים לתחנת הרדיו האהובה עליהם, המזגן בפול ווליום, שיר טוב מתנגן ופתאום… נשמעת פרסומת של המתחרה. "איך זה קורה?!? האם המתחרה שלי משקיע עכשיו עשרות אלפי שקלים בקמפיין רדיו"? אז זהו, שלא! פרסום ברדיו אינו יקר כמו בשנים עברו. תחנות הרדיו הבינו שיש להם מתחרים על נתח שוק הפרסום – המדיה החברתית וקידום בגוגל ותנאי השוק החדשים הכתיבו מציאות חדשה ורמת מחירים נוחה יותר.

מדוע הרדיו בכל זאת עדיין אפקטיבי?

במובן הרחב יותר פרסום ברדיו נחשב לאחד האפיקים היותר מומלצים כיום, בטח אם בוחנים אותו במונחים המתבקשים של עלות מול תועלת. אז מהן הסיבות שמסבירות מדוע גם לכם, בעלי עסקים בסדרי גודל משתנים ובתחומי הפעילות השונים, כדאי לשקול אותו?

פרסום ברדיו אינו שונה במטרת העל שלו מרוב אפיקי הפרסום האחרים. הרדיו פונה למכנה המשותף הרחב ביותר- הרדיו מספק חשיפה גבוהה מאוד כי המון אנשים מאזינים כל יום לרדיו. בנוסף, המפרסמים ישמחו בוודאי לתשומת לב גבוהה ככל האפשר מצד המאזינים. למרות שהאזנה לרדיו נעשית בדרך כלל במקביל לביצוע פעולות אחרות, הסיכויים שהמאזינים ימקדו לפרסום תשומת לב הם בהחלט גבוהים. אחרי הכול, ברדיו רוב האנשים אינם מעבירים תחנה כשמגיעות הפרסומות.

קודם כל- קהל היעד

מידת החשיפה של קהל היעד הפוטנציאלי לפרסום מסוים הוא אחד הפרמטרים העיקריים להצלחה שלו. במקרה של פרסום ברדיו, נקודת הפתיחה בהחלט גבוהה. למרות שבחלק מהשנים הנתונים הצביעו על ירידה מסוימת באחוזי ההאזנה, כיום אין ספק שהיא גבוהה בכל קנה מידה. ראשית, עקב החשיפה המובנת מאליה לרדיו בבית או במהלך נסיעה ברכב: למעשה, כמעט תשעה מתוך עשרה ישראלים דיווחו בסקרים שהם מאזינים לרדיו בתדירות כזו או אחרת.

נקודה חשובה נוספת היא שבעידן הטכנולוגי של היום, עלה מגוון האפשרויות להאזין לרדיו. לתחנות הרדיו יש אפליקציות ואתרי אינטרנט ייעודיים, שמקלים על ההאזנה אליהן מכל מקום ובכל זמן. בנוסף, האפשרות של האזנה מושהית – כלומר האזנה לתוכנית מוקלטת שכבר הסתיימה במועד שרואים לנכון – הפכה ללגיטימית ולמבוקשת מאוד.

פנייה ממוקדת לקהל היעד

אופי הפרסום ברדיו מקל אף הוא על ההגעה לקהל היעד. התשדירים ברדיו נוטים להיות קצרים ולא לעבור את רף חצי הדקה. תנאים אלו מקלים על קהל היעד לקלוט את המסרים לפני שהם יהפכו להיות מעיקים מבחינתם. מכיוון שהקול הוא שמדבר ברדיו, קטנים הסיכויים ל"מסיחי דעת" מסוגים שונים. כולנו מכירים פרסומות בטלוויזיה בהן יש עושר כל כך גדול של אטרקציות חושיות – משחק, מוזיקה, תפאורה, כיתוב וכדומה – עד שבתום התשדיר כבר לא זוכרים מי בדיוק פרסם כאן ומה.

התשדירים הקצרים והממוקדים של הרדיו יכולים מנגד להיות יעילים יותר. עם זאת כן מומלץ להשקיע בהם את מירב המאמצים והמחשבה, כאשר יצירתיות היא בהחלט רעיון מוצלח. תשדיר שזוכרים ושאנשים מזמזמים בלי לשים לב, ובעיקר בלי סוף, יהיה מן הסתם מוצלח יותר.

היתרון הכלכלי

עלות הפרסום ברדיו משתנה בהתאם לאופי הפרסום, התחנה המדוברת, שעות הפרסום, כמות התשדירים וכן הלאה. עדיין, ניתן לטעון בהחלט שהעלויות הן נמוכות משמעותית בהשוואה מרוב אפיקי הפרסום הפונים כיום להמונים. אסור לשכוח שהפקה של פרסומת ברדיו תהיה פשוטה פי כמה בהשוואה לפרסומות בטלוויזיה, למשל, בהן יש צורך לאתר שחקנים, להשקיע בתפאורה או בגרפיקה וכן הלאה. ברדיו רעיון מוצלח, יחד עם קריין בעל קול כריזמטי ומעט מוזיקה יכולים בהחלט לעשות את העבודה.

עקב המחירים הסבירים שגובים תחנות הרדיו, אפשר בהחלט לבחור בפרסום הכולל מספר מכובד של תשדירים. בדרך זו גדלים הסיכויים שקהל היעד ייחשף לפרסום ואף יפתח תחושות חיוביות כלפי המותג המפרסם. מומלץ להיעזר בחברה מתווכת ולא להתנהל ישירות מול הרדיו כך תוכלו לוודא שהפרסום ברדיו שלכם יהיה אפקטיבי באמת.

איך העסק שלכם יתבלט בין כל העסקים?

היום שוק העסקים הקטנים/בינוניים תופח בקצב מהיר. אז למה שהלקוח יפתח את הארנק ויבצע רכישה אצלכם ולא אצל המתחרים? אז מעבר ליתרון היחסי ברמת המוצר שלכם בפרסום איכותי ברדיו אתם יכולים ליצור לעסק שלכם זהות ייחודית עם מיתוג קולי – קריינות ייחודית ומוזיקה מותאמת לצרכי העסק שיגיעו לקהל יעד רחב ויעשו את העבודה.

שיווק נדלן עסקי

הרשמה לאתר

ברוכים הבאים לפורטל שיווק נדל"ן עסקי.
מבית Idesign4u – בעלי פורטל עורכי דין ומגשרים, פורטל אדריכלות, מגזין קידום אתרים, סבתוש להשכרה ועוד נכסים אינטרנטיים מהמובילים בשוק הדיגיטל בישראל.
הפורטל יפרסם אינדקס עסקים הקשורים לתחום הנדל"ן העסקי ואנו מעוניינים לפרגן לכם ולאפשר לכם להירשם לפרסם את העסק שלכם ללא כל עלות.
לפניכם טופס למילוי פרטי העסק שלכם שאותו תרצו לפרסם.
רוב השדות הינם שדות חובה וקבצי התמונה הינם קבצי JPG או PNG בלבד.
חשוב שתסבירו לנו האם אתם סוכנות, שמאים או מובילים.

שיווק נדלן עסקי

פרסום נכס באתר

ברוכים הבאים לפורטל שיווק נדל"ן עסקי.
מבית Idesign4u – בעלי פורטל עורכי דין ומגשרים, פורטל אדריכלות, מגזין קידום אתרים, סבתוש להשכרה ועוד נכסים אינטרנטיים מהמובילים בשוק הדיגיטל בישראל.
הפורטל בשלבי הקמה סופיים ואנו מעוניינים לפרגן לכם ולאפשר לכם לפרסם את הנכסים שלכם ללא עלות
לפניכם טופס רב שלבי למילוי פרטי הנכס שאותו תרצו לפרסם.
רוב השדות הינם שדות חובה וקבצי התמונה הינם קבצי JPG או PNG בלבד.
אם הנכם סוכנות, ציינו את שם הסוכנות ותיאור קצר שלה על מנת שנשייך את הנכס לסוכנות ונציג את כל הנכסים שלכם.

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
שיווק נדלן עסקי

חפשו לי נכס

ברוכים הבאים לפורטל שיווק נדל"ן עסקי.
מבית Idesign4u – בעלי פורטל עורכי דין ומגשרים, פורטל אדריכלות, מגזין קידום אתרים, סבתוש להשכרה ועוד נכסים אינטרנטיים מהמובילים בשוק הדיגיטל בישראל.

תנו לנו לעשות את העבודה עבורכם.
ספרו לנו מה בדיוק אתם מחפשים ואנו נדאג לפנות למאגרים שלנו ולמצוא עבורכם את הנכס.

מחשבון תשואה לנדל"ן

בעלי נדל"ן עסקי ?
המחשבון שלנו יעזור לכם להעריך את התשואה השנתית שהוא מפיק עבורכם.

עלות / מחיר הנכס (בשקלים)*
עלויות נוספות לבעל הדירה (עלויות שיפוץ, תחזוקה, תיקונים וכדומה)*
שכר דירה חודשי משוער (בשקלים)*
תשואה שנתית (באחוזים):
%
1

התוצאה הינה הערכה בלבד ולעיתים תלויה במשתנים נוספים

מחירון הובלות משרד

חדרים במשרד
גודל משרד
טווח מחירים
חדר אחד
40 – 25 מ"ר
1500 – 1000 ₪
שני חדרים
55 – 40 מ"ר
2000 – 1200 ₪
3 חדרים
55 – 85 מ"ר
1500 – 2500 ₪
4 חדרים
85 – 100 מ"ר
1750 – 3000 ₪
5 חדרים
100 – 120 מ"ר
2500 – 4500 ₪
6 חדרים ומעלה / 3-4 קומות
1000 – 150 מ"ר
10000 – 5500 ₪

תוספות שיש לקחת בחשבון

תוספת
טווח מחירים
כ 50 קרטונים לאריזה
300 – 200 ₪
הובלת 30 – 50 קרטונים
1200 – 800 ₪
בנין ללא מעלית או חדר מדרגות מורכב
תוספת 30 – 15 %
חודשים יולי – אוגוסט
תוספת 30 – 15 %
אריזת קרטונים רגילים
50 – 20 ₪ לקרטון
אריזת קרטונים שבירים (כולל ריפוד)
65 – 35 ₪ לקרטון
פריקת ארגזים
40 – 20 ₪ לקרטון
פירוק והרכבת ארון / ספרייה (4 דלתות)
500 – 300 ₪
הובלה עם מנוף
800 – 400 ₪
מומלץ לתת טיפ לכל מוביל
100 – 75 ₪

המחירים לדוגמה ולהערכה בלבד ואינם מחייבים את חברת ההובלות שתבחרו

שערי חליפין בעולם